2017. január 15., vasárnap

Botanikus kert

2017. 01. 15.

Első (fotós)séta 

A vizsgaidőszaknak hála elég sok idő van: tanulásra! Egyszóval nagyjából ül az ember a jegyzetek, könyvek, laptop felett, aztán csak néha kinyitja az ablakot, hogy valami oxigén-dús levegő is kerüljön a szobába.
No de ma ennek véget vetettem. 3 nap után kikászálódtam a kényelmes papucsból, sétálni indultam. Persze a fényképezőgép a vállamon csücsült'. Nekirugaszkodtam a Botanikus kertnek, közel 1 órát töltöttem a Szabadban'.
Az idő szép volt, sütött a nap, pár madár is mozgott; a turisták mellett. Szén-, barát-, kék és fenyvescinegék; fekete és léprigók; csuszkák, erdei pintyek, sárgafejű királykák repkedtek a fák-bokrok között. Átrepült pár nagy fakopáncs, szajkó; ill. süvöltők hangját lehetett még hallani a téli levegőben.
A képeket kiértékelve sajnos ennyire futotta:

Fenyvescinege (Parus ater)

Fekete rigó (Turdus merula)

Földicseresznye (Physalis alkekengi) 

Borostyán (Hedera helix)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése