2017. január 24., kedd

Kaszáló

2017. 01. 20.

Kaszáló


Nagyacsád környékén barangoltam kicsit. Rég voltam már a falu határában, így első állomásnak meg is céloztam a "Takácsi-utat". Sajnos sem az "Akácosban", sem a bokrokkal benőtt árokpartokon nem találkoztam madarakkal. Csupán 1 egerészölyv suhant át mellettem. 
Egerészölyv (Buteo buteo)

Szóval kis csalódás volt a tagút. Ezért döntöttem úgy, hogy átsétálok a "Kaszálóhoz". Sajnos itt sem mutatkozott sokkal több mozgás. 2 kékes rétihéja, 1 egerészölyv vadászgatott; mezei veréb-banda ücsörgött egy  kökénybokron. Egyszer csak 2 őz rohant nekem, próbáltam elbújni előlük, hogy közelebb jöjjenek a fénykép miatt, de csak ennyire sikeredett...

Mezei veréb (Passer montanus)

Őz suta (Capreolus capreolus)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése