2013. augusztus 9., péntek

Egy kép - egy történet... 1.

Medvehagymás

Új gondolat fogalmazódott meg bennem... Arra gondoltam létrehozok egy olyan "Címkét", melyben a kezdeti fotós próbálkozásoké lesz a főszerep.
Szóval egy rövid ismertetéssel kezdeném:
2005, megkaptam az első "komolyabb" fényképezőgépemet. Egy Sony DSC-W80 kompakt fényképezőt. Természetesen fokozatosan kitanulgattam a lehetőségeket, így az automata módoktól, a teljesen manuális módokig eljutottam (persze, csak amit a gép engedett). Egyre jobban vágytam egy jobb, komolyabb gépre.
Azonban a közel 8 év alatt egy megbízható, mindig kéznél levő útitársnak bizonyult ez a kis kompakt. Mindenhová magammal vittem, és ahol lehetett, természetesen képeket is készítettem.
Ezekkel a bejegyzésekkel szeretnék emléket állítani a szívemhez nőtt fényképezőmnek, amely  általában ma már csak a fiókban nyugszik, nem kísér el barangolásaim során...
Az ebben a témakörben bejegyzésre kerülő képeket tehát a fent említett Sony-val készítettem; ám ugyanolyan büszke vagyok rájuk, mit a mostaniakra!

Az első "komolyabb" természetfotómról már beszámoltam, megpróbálok időrendben, a szebb képekből kiemelni néhányat...magától értetődően néhány gondolattal, amelyek a kép készítése közben az Élmények Hosszú Sorozatát' bővítették...


Családi kirándulás májusban, a Bakonyban. Az Odvaskői-barlangot kerestük fel, melyet a Bakonybéli útról a Boroszlán tanösvény lépcsőin baktatva lehet elérni. Felfelé kapaszkodva már érezhetően "fokhagyma" illat terjengett a levegőben. A jó-pár esztendőt megért bükkfák alatt szemgyönyörködtető látvány fogadott minket: körös-körül medvehagyma. Kerestem egy alkalmas helyet, beállítottam a gépet, és exponáltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése