2014. január 3., péntek

Karácsonyi séta

2013. 12. 26.

Karácsonyi séta

Karácsony másnapján úgy döntöttem sétálok egy kicsit. Végül is a karácsony egy ünnep, amit mindenki átérez; ki-ki a maga módján. Szóval én úgy döntöttem egyedül, a természetbe mélyülve gondolkodom majd.
A mamától könnyen megközelíthető helyet, a „Fügyész” partot választottam. Végighaladva az árok előtti lucernatáblán egy nagyobb csapat citromsármányt riasztottam meg. A hideg idő beálltával már csapatokba verődnek ezek a kismadarak, így kutatnak élelem után.
Az árkon átkelve nem messze egy legelésző őz-csapatot vettem észre. A jó szélnek, és a nem nagy távolságnak hála rávettem magam a cserkelésre…


Az őzek továbbhaladtával én is visszafordultam; a már esti szürkületben. A nádasokba ilyenkor már behúzódnak a kismadarak, így a helyzetet kihasználva a rossz fények ellenére készítettem pár képet: 
Citromsármány (Emberiza citrinella)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése