2014. április 30., szerda

Tocsogós

2014. 04. 17-18.

Ismételten a Kis-Séd "árterében"

Az előző alkalmon felbuzdulva még többször kilátogattam a tocsogós területre. 17-én nem volt éppen a legalkalmasabb az idő, bár azért próbálkoztam a fényképezéssel. Ami elvezhetőbb volt, az a pénteki délelőtt. Verőfényes napsütésben sétálgattam, nézelődtem; próbáltam kifürkészni ezt a Nyitott Könyvet...
Néhány faj, amellyel összefutottam a két napon; csupán felsorolás szintjén: bíbic, sárszalonka, tőkés réce, nádi-, citromsármány, foltos nádiposzáta, sárga billegető, kenderike, szürke cankó, barna rétihéja, egerészölyv, vörös vércse.
És természetesen a képek:


Foltos nádiposzáta (Acrochephalus schoenobaenu)

Egerészölyv (Buteo buteo)

Nádi sármány (Emberiza schoeniclus)

Barna rétihéja hím (Circus aeruginosus)

Szürke cankó (Tringa nebularia)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése