2018. július 1., vasárnap

Kispodárpuszta

2018. 06. 26.

Kispodárpusztai-víztározó


Szabadnak ígérkezett pár órám, így a ragyogó napsütést kihasználva kikocsikáztam a víztározóhoz. Szépen felállítottam a spektívet, nyakamban tartottam a távcsövet, kezemben a fényképezőgépet. A vízi' szárnyasok nem nagyon tettek ki magukért: csupán szárcsák, búbos vöcskök, 2 kormorán és 1 barátréce úszkált a vízen. A levegőben jobb volt a mozgás. 4 küszvágó csér és 7 kormos szerkő vadászgatott alacsonyan a vízfelszín felett. Szóval volt időm nézegetni a magasba is. Ott nagyobb élet fogadott. 2 egerészölyv, 1 darázsölyv, 2 barna rétihéja, 3 öreg rétisas és 2 fekete gólya termikelt szépen felettem. Fényképeztem ahogy csak tudtam. 
Kormorán (Phalacrocorax carbo)
Küszvágó csér (Sterna hirundo)
Kormos szerkő (Chlidonias niger)
Nagy kócsag (Egretta alba)
Barna rétihéja (Circus aeruginosus)
Fekete gólya (Ciconia nigra)
Szürke gém (Ardea cinerea)
Rétisas (Haliaeetus albicilla)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése