2013. szeptember 19., csütörtök

Botanikus kert

2013. 09. 19.

Első soproni élmények

A sikeres egyetemi felvétel, a beilleszkedés, a kolesz-szobába való berendezkedés és nem utolsó sorban a környék kezdeti felderítése után belekezdtem a pár évre nyúló soproni tartózkodásomba. Legalábbis minimum 5 évre. Ha már valóban erdőmérnök hallgató lettem, a szabadidőmet (már ami a tanulás mellett marad :) megpróbálom úgy eltölteni, hogy azt szívesen csináljam, kikapcsolódjam és ráadásul "szakmában" is maradjon. Elkezdem bebarangolni a környéket. Így a blogban megjelenő bejegyzések többsége - reményeim szerint - Sopron városához fog kötődni.

A hosszas bejegyzés-kihagyás után, (az utolsó bejegyzések még augusztus végére datálhatók) jelentkezem egy frissel, sőt legfrissebbel!
A mai délelőtt elhatároztam megpróbálom kiélni a bennem szunnyadó fotóst, hiszen a konkrét fotós-csavargós túrák eddig szeptemberben elmaradtak. Szóval az első állomás, az egyetem Botanikus kertje lett.

1 órás séta alatt kényelmesen körbeérni a botankertet, természetesen a látnivalók csupán egy részét érintve. Itt konkrétan arra gondolok csupán növényeket-, madarakat-fotózni mentem...
Közönséges vörösfenyő (Larix decidua)


Csuszka (Sitta europaea)

Örvös galamb (Columba palumbus)


Szajkó (Garrulus glandarius)

Erdei ciklámen (Cyclamen purpurascens)

Széncinege (Parus major)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése