2013. június 23., vasárnap

Nagyacsád

2013. 06. 23.

Nagyacsád

A hétvégét a mámámnál töltöttem Nagyacsádon, és természetesen nem maradhatott el a hétvégi fotós-kirándulós túra sem. A szokásos módon a környék mezőgazdasági területeit jártam körbe, illetve kiegészítettem még egy eddig ismeretlen, de ígéretes terület felderítésével.



De kezdjük az elején!
A mzg.-i úton K-felé haladva a szokásos kismadár mozgás elmaradt, csupán egy hím tövisszúró gébics, egy sárga billegető pár, és a nádasban szóló nádiposzáták mutatták meg magukat.
Azonban a szerencse egy őzbakkal hozott össze.
Az út menti búzatábla közepén ígéretesnek tűnt; a jó széljárás, egy traktor-csapa megkönnyítette a dolgomat, így hát rácserkeltem...és hát az eredménye:



    Kb. 30 perces biciklizés után elértem a felderíteni kívánt helyet, ahol egy rövidebb nézelődést is beiktattam a közeli magaslesről.Szórakoztatásomra egy egerészölyv vadászgatott a területen, egyre csak közeledve...




    Hazafelé jövet pár pocsolyát kerülgetnem kellett, de inkább a szárazságon volt a fő hangsúly...



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése