2013. november 22., péntek

Acsád ködben

2013. 11. 16.

Egy kis unaloműzés...

Az általános dolog a hétvégékben a kikapcsolódás. Azaz a fotózgatás. Ezzel csak akkor lehet baj, ha az időjárás nem úgy alakul, mint ahogy az ember eltervezi. Szombaton felkeltem, kinéztem az ablakon, és gyakorlatilag nem láttam a kerítést sem...na így nehéz azért madarászni menni. Így a kertben sürögtem-forogtam, nézegettem, hallgatóztam. 
Az utóbbi időben rendszeresen megjön, pár kisebb csapat kék és széncinege, keresgélnek a körtefán. Nagyjából ki is néztem a "leshelyet", de aznap nem jöttek. Viszont a harkálymozgás annál jobb volt! 5 példányt figyeltem meg, át-átrepültek a kerteken, közben megpihenve gyümölcsfákon, ill. telefonpóznákon...


Nagy fakopáncs (Dendrocopos major)
 Hangulat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése